Festival?

NÅGON MER ÄN JAG SOM ÄR SUGEN ELLER?

Helt seriöst.
Förra sommaren var ganska fail.

IÅR ska jag fan spara jääätte mycket pengar till sommaren, om det så innebär att jag får leva som en fattiglapp hela våren...
Jag vill verkligen åka på festival i sommarn, någon som är på? Måste ju ha någon att åka med he he.

Vill ha ett jobb också.. så man kan tjäna ihop lite riksdaler.
Typ ett helgjobb.. vad som helst, kvittar nog vad det är bara jag får pengar. HOHOHO
Sommarjobb måste man ju försöka fixa också.

Frågan är ju vilken festival man borde åka på.

peace and love? Hultsfred? Siesta? Arvika? Way out west? Storsjöyran hahhaaa???
Nämen, varför inte allihopa... nejdå, där överdrev jag. Men peace and love är jag sugen på.

GE MIG SOMMAR 09

Kommentarer :

#1: Axel

Hitta en bra festival så är jag på !

skriven
#2: Nicole

Svar: Tack för din åsikt!

skriven

Kommentera inlägget här :