Alias

Alias med In flames är en jävla bra låt det!
Gillar inte In flames å mycket, deras musik är inte direkt det jag brukar lyssna på. Men jag förvånar mig själv hela tiden, har börjat gilla dom mer nu faktiskt. Hårdare musik kan vara bra ibland. Som Six med all that remains, en jävla hets låt men sjukt bra!

Jaja

Idag hann jag inte mer än vakna (13.30 he he) förrän det var dags att åka till mormor och äta/fika. Hon fyller år idag, Grattisgrattis mormor! vet dock inte hur mycket hon fyllde, typ 73 tror jag. Åt ihjäl mig lite där då, ni vet hur det är.

Påvägen hem blev det till att springa in på affären och köpa sig lite hårfärg. MÅSTE färga håret, färgen har gått ur sig så det ser skit fult ut, plus att utväxten är inte så nice den heller, mamma tyckte jag såg skallig ut på grund av utväxten HAHA.

Om man fick se ut som denna människa så skulle jag fan inte bry mig om nån sa till mig att jag såg ful ut i alla fall


Hayley Williams, 5 av 5 toasters!

Kommentera inlägget här :