free friday

Min första lediga fredag firade jag med att.... sova!
Vaknade 12.30, hur skönt? Få se nu, vad har jag gjort mer... hmm var iväg med mamma till banken och ica maxi
Inget mer än så. Livet är bra enkelt ibland.

Jag vill börja träna!
Vet inte vad direkt.. är ju inte en sån person som egentligen gillar att träna.. hittar aldrig något som är kul direkt..
Förutom typ innebandy.. men jag hade ju inte tänkt börja i någon sport precis.
VAD SKA JA GÖRA?
Någon som vill bli min personliga tränare? PEPPA MIG. Erbjuder 50 spänn i månaden som lön! HAHA



Bild sen i 6:an! HAHA, jaa där var man ju smal, ångestframkallande bilder ba



Kommentarer :

#1: louise

haha, innebandy på idrottshögstadiet, kan det bli bättre? ;)

skriven
#2: Josef

haha :D dra ut och ta några löprundor ibland :)

skriven

Kommentera inlägget här :