sommarjobb

Jahapp, då har man fått sommarjobb då! Hade jag ju inte förväntat mig.
VART har jag fått jobb... JO kommunen, 2 veckor, 56 kr/timmen... det säger ju allt. KOMMUNEN.
Fifan.. men jag anntar att jag inte borde klaga för liiiite pengar får jag ju i alla fall och det är ju bättre än ingenting.
Sen är det plus att jag inte fick på äldredomshem (som jag avskyr), för övrigt så hade jag inte tagit jobbet om jag fått där igen. Blev nått jobb på industriområdet, kan väll funka.

Blev stan en sväng efter skolan idag, sehr spannend.. njaa. Idag är det förresten 1 månad kvar till man åker till Berlin.
DET är sehr spannend!

Lägger upp en dagens outfit typ bara för att de vart lääängesedan.

klicka..
Mobilbilder är ju bra sämst, men skiiit samma.
Kjol - avklippta leejeans, tröja - weekday, skor - scorett, jacka - HM, väska - secondhand, hatt - carlings

NU ska jag noppa mina ögonbryn.... intressant.

Kommentarer :

#1: Linnea

hehe, jag tror det är imorgon. Fast jag har nog missuppfattat för kollade på min planering nyss och jag hade visst skrivit att det var vecka 19, ;D

skriven
#2: amanda

sv: tack så mycket :)¨



snygg outfit!

skriven
#3: Jack

Cool blogg ;)

Händer idag ? ^^

skriven
#4: Alshammar - Style As Lifestyle

snygg outfit!

skriven

Kommentera inlägget här :