Was ist los?

Så då var det dags att skriva några rader här igen då.
Hmm vet inte vad jag ska skriva får bli lite smått och gott.

Har knaprat Fisherman's friend hela dagen, fräsch och god andedräkt hela dagen d.v.s. När jag påpekade det hemma så är ju pappa väldigt snabb och komma med någon kommentar "Synd att du inte har någon att kyssa då"
THANK'S FOR REMINDING ME! typ...

Sara är en skam för mänskligheten, nästan i alla fall. Vi satt i uppehållsrummet, läste lite och sånt. PLÖTSLIGT spelas Coldplays viva la vida upp på Mtv, då kan man ju inte annat än att njuta (fast att man redan har spelat sönder låten). Vet ni vad människan säger "Jag har aldrig hört den här låten" OMG jag typ dog, hon visste inte ens vilka Coldplay är! WHAT?!?!  Men å andra sidan är väll jag lika pinsam eftersom jag inte visste vilka/vem Busta Ryhms var som Sara typ dyrka. Beror ju helt på vad man lyssnar på för musik egentligen, så inte så konstigt. Men jag tyckte ändå att det var väldigt sjukt. Men man kan ju se det på det sättet att jag är ingen hiphop/rnb tjej så jag kan inte mycket om den musiken och Sara är ju inte direkt en rock tjej eller vad man ska säga.

Min syster den jäveln drar till stockholm nästa helg.
Inte får man följa med.

Men ja.
Nu ska jag nog göra klart den där förbannande svenska c inlämningen.

Kommentarer :

#1: linnea

haha x)

skriven

Kommentera inlägget här :