Under the sky

Äntligen införskaffat ett par skor. Men tror allt att dom är lite för vintriga för att användas än så länge. Köpte en svart liten flickig mössa också. Jag är nog lite pojkig inombords ändå. Som när jag var inne på Din sko med syster: "Varför är alla skor så tjejiga?" haha det lät ganska fult va. Gillar dom nya skona, dom är inte så tjejiga. Sulan ser ut som vans vilket är grymt. Lite halvhöga i svart mocka med fodring inuti. Såg så sjukt mycket snygga kläder! Fyfasiken, vill shoppa loss....

Det är bara måndag, men fan jag längtar till helgen som en idiot. Är skit sugen på att festa till det lite, HOHO.

JAG ÄLSKAR REKLAMEN NÄR KILLEN OCH TJEJEN LIGGER PÅ BACKEN OCH KOLLAR PÅ STJÄRNORNA! MYYYS JAG VILL OCKSÅ LIGGA PÅ BACKEN MED EN SÖT POJKE OCH KOLLA PÅ STJÄRNORNA, SÅ DET SÅ

.
Lite höstbilder.

Kommentera inlägget här :