Svettigt

Kom nyss hem från ett jobbigt pass på det nya gymmet - Hälsohuset. Var där med Emelie, Linnéa och Camilla, och ja, det var riktigt jobbigt! Men roligt också. Det vi provade hette Night-fight aerobic.. Typ kampsport blandat med aerobic.

Eftersom det är öppethus vecka den här veckan så är det gratis hela veckan. Blev sugen att dra på ett till sånt där pass på söndag, men då är ju jag i Turkiet. Hmm synd.. Blir lite sugen att köpa gymkort alltså..
Men jag vet inte, vill inte att pengarna ska rinna ut i sanden som med kickboxningen som jag la ner efter ett antal veckor jag gått där. Men har inte så mycket pengar kvar av min lön och känns som jag har andra saker att prioritera just nu.
SURT.
Men kanske kan snylta på pappa som jag gör lite då och då. Haha

Får fundera på saken.

Kommentera inlägget här :