Pain in the ass

Rent ut sagt så ja, fredagar är jävligt dryga.

Först dubbeltimme i natur. Fullsmockat klassrum med tjejer från både BF3 och ES3 som sitter och skrattar och flummar skit mycket hela tiden. Ganska irriterande. SEN återigen dubbeltimme med ES3:or fast svenska C. Självklart slutar dagen 16.00 också, såååå satans segt så det finns inte. Plus att Kerstin håller på att ta mitt favoritämne ifrån mig!!! Uppgiften vi ska göra nu är inte rolig och man förstår inte någonting av den.

Men ja.
Fredagfredagfredag.
Ska packa idag, mamma hade varit och införskaffat en till stor resväska så vi alla har en egen. Niceigt tycker jag. För jag vet inte vad jag ska ta med mig så slutar väll med att jag slänger ner allt som finns i mitt rum...

Ska bli skönt att slippa skolan en vecka, även fast jag frivilligt tar med mig plugget ner till Turkiet. Men jag tippar på att jag inte ens kommer öppna dom där böckerna.

Idag har jag i alla fall tagit mig an och lånat två böcker.

Fick bli dessa två:
Håkan Hellström - Texter om ett popfenomen (det är ju Håkan, känner mig nästan tvungen att läsa den)
Självkänsla nu - din personliga coach visar hur. Skriven av Mia Törnblom.. Förhoppningsvis ska jag få utt nåt av den boken. Bättre självkänsla skulle ju inte skada om man säger så.

Kommentera inlägget här :