hit och dit och tillbaks igen

Sitter och kopplar av för en gångs skull den här dagen känns det som. Sitter och tittar på heroes.

Gick i skolan från 8.10 till 16 idag, väldigt segt må jag tillägga. Väl hemma så hann man inte mer än komma hem så  syrran skulle ha med än på gymmet och köra två pass. Först ass and leg någonting sedan core! Gissa om man kommer ha träningsvärk imorgon då. Ja sedan direkt efter det fick man dra sin kos till Camilla och färga håret på henne. Kom hem från henne tjugo i nio. Åt även middag då, kan säga att jag var väldigt hungrig.

Men som sagt nu är det lugnt och skönt. Börjar 11.30 imorgon även, lite skönt det också. Sen är det helg, hualigen vad skönt. Vet dock inte vad helgen har att erbjuda men skönt att inte göra någonting ibland också.

Måste även tillägga att jag verkligen irriterar mig på människor som kommenterar anonymt. Man blir ju så jädrans nyfiken på vem personen är så man håller på ta kål på sig själv. Och om man har en åsikt så borde man väll kunna stå för den också utan att vara anonym. Hur ska jag annars vilja ta till mig det som personen skriver om jag inte vet vem det är och om det är värt att lita på.

Nu är reklam pausen slut woopsi.

Jag vill bli kär också, ja just ja, det vill jag, så är det.

Kommentera inlägget här :