härligthärligt

Jaha, då sitter man här igen.
Ännu en dag som sakta men säkert passerar.

Gick från 8.10 till 16.00 idag i skolan, väldigt segt måste jag säga. Dubbeltimme i tyska, dubbeltimme i geografi, HÅLTIMME! och historia en timme...

PLUSMENYN på det är ju den roliga träningsvärken man har i benen, känns som benen ska kollapsa så fort jag ställer mig upp. Riktigt mysigt.

Jag läste i tidningen att Markus Krunegård ska spela på stadshuset 9 Oktober!!!???, gick in på trappenevent ock kikade men det hade inte kommit upp något där. Men man får väll lite på Sundsvallan då. Säger bara: HÄRLIGT. Krunegård är en av dom bästa, helt klart.

Nu ska jag ta och plugga lite matte tror jag allt.
Syster min tycker jag är en nörd.
Vadå är det fel att ta med sig matteboken när man ska utomlands eller???
OKEJ, det är riktigt nördigt. Men skitsamma, vill inte komma efter.

SEE YA

Krunegård!

Kommentera inlägget här :