A pice of meat

Lalala. Hej blååggeen.

Dagen började med att man hade en lektion på skolan, engelska. Jupps efter det så lunkade jag och Sara till busshållplatsen men tydligen skulle vi få vänta i 40 minuter på bussen. Så vad gör man, jo vi gick till Ica Andersson och köpte lakrisal för ynka fem kronor (det ända vi hade på oss) sedan vandrade vi till en busshållplats längre bort för att fördriva tid.

Väl där på busshållplatsen så ser man man ju en Håkan Hellström affisch (reklam för hans spelning den 12/11). Jag var ju bara tvungen att ha den, så vi springer fram och drar ner den. Om jag blev glad, det kändes som en kick att dra ner skiten som man gjorde något jätte allvarligt. Vilket vi inte gjorde... HUM

Det har blivit kallt nu också! Kände det när jag vandrade hem från OK busshållplatsen, satan. Sverige är då inte fantastiskt jämt.

Väl hemma så bar det av igen, det blev birsta med Camilla. Vi vandrade omkring och skrattade åt allt och ingenting som vanligt.
Camilla : "uuh snusk killarna"
Jag: "eh va?"
Camilla: "Dom kollar på oss som om vi var två köttbitar"
HAHA, lät så fult när hon sa det. Garvade säkert i 10 minuter.

Vi kom i alla fall hem med lite smått och gått. Jag köpte svarta strumpbyxor och en svart/grå/vit rutig skjort-klänning. Camilla köpte en jätte fin svart kjol, hårfärg och en lotion liknande grejj.

Jag undrar om det är hösten som gör att man börjar bli sådär less och allt skit igen.
Orkar inte.

Hörs
 
den passar bra där på väggen.

Kommentera inlägget här :