peppa inte deppa

I'm electric I just want to dance, I'm electriiiic.
Melody club! Hört låten två gånger idag, på radion dessutom. Låten fick mig att minnas gatufesten 07. Som defenitivt inte var lika rolig som gf iår. Men den hade sina stunder ändå, t.ex. Melody clubs spelning och shout out louds spelning. Sjukt jävla kul var det på shout out louds måste jag påpeka.

Påtal om musik och så, love up north är nästa fredag!!! Vill så gärna går på det. Men finns några problem. 1. jag är inte 18 2. skulle inte ha någon att gå med (kanske syrran då men aaa) 3. Lär ändå vara för sent ute för att kirra biljett. Men satan, kommer må skit på fredag då när jag vet vilka som spelar på stadshuset och att jag inte är där.. Menmen, har inte pengar till det ändå heller, kostar cirka 400.. Hmm, får peppa inför Tiger Lou istället, vilket kommer bli grymt kul!

I WANNA BE LOOOOVED BY YOUUU

ELECTRIC! Hur bra som helst, sommaaar!

Kommentera inlägget här :