Lina almighty

You don't know what you got, til' you missing it a lot..
Lalala. Fin låt det där.

Kan det sluta regna kanske? Hmm. Jag önskar jag var gud. Då skulle jag ha makt, hohoho. Mycket jag skulle ändra på då kan jag säga. T.ex. så skulle jag se till att fixa den där förbannade växthuseffekten och rädda alla isbjörnar! Det är hemskt, man blir ju helt förstörd av att se reklamen som går på tv.

Skulle slå på ljudsystemet idag i uppehållsrummet. Lyckades inte så bra, hela tvn slocknade. Hörde någon snubbe yttra sig i bakgrunden "Fruntimmer, dom kan ingenting dom" SYND POJVASKER ATT DU HAR FEL. Han var mest bara oseriös och ville låta cool eller nåt men ändå.

Jag körde med gummistövlarna idag, tur var väll det med tanke på hur regnet bara öser ner. Inte för att jag är ute på hela dagen förutom när jag går från och till bussen, men ja. Man vill ju inte bli blöt om fossingarna precis. Då blir man sjuk. Som en viss Evelina, körde moppe med tights och ballerina skor på sig. GOOD WAY TO GO.. or not.

Nu blire käk sedan plugga matte B.
Fan va skönt det ska bli när man är klar med den kursen, no more matte!!!

Kommentera inlägget här :