Grönt är skönt

Var in till birsta förut.
Hittade en grön fin vinterjacka som jag ska få imorgon. Vi la undan den tills imorgon, för dom skulle ha 20% på alla jackor imorgon på stadium så då kan man ju lika bra vänta en dag så får man den billigare!

Great.
Såg även ett par skit snygga svarta boots( tror jag man kallar dom) som jag vill ha, ska lägga in en stöt hos fader så att han kanske kan punga ut för dom också. Jupps.

Är shoppingsugen så det bara ryker om det. Men är man pank så är man! fifaaan.

Håller på fixar en jeanskjol också, tog ett par gamla jeans och började klippa och sprätta. Men sen när jag inte förstod mer så slutade jag. Mamma eller syster får allt hjälpa mig med resten.

Det var ju synd att man inte fick komma på fest på fredag... Hade ju kommit på en hyfsad outfit.
Men det löser sig antar jag. Dyker väll förhoppningsvis upp något annat skoj.

Annars har jag en egen fest på lördag istället! Då man är ensam hemma. HOHO

Nu blire duschen.

Kommentarer :

#1: fröken elin

haha aa riktigt gullig:D



är också shoppingsugen, å jag fick ingen fetinglön denna månaden precis så blir nog inte så mkt för mig heller:P

skriven

Kommentera inlägget här :