Dancedancedance

Hallo.

Vilken slapp dag ändå. Började skriva min thriller story på engelskan idag, jadu inte fan blir den bra men men. Inte direkt min grejj att skriva thriller/skräck. Liksom att få den där känslan i texten så att den verkligen blir läskig. Nej äsch, det får bli vad det blir. Har lyssnat på min kära ipod hela dagen också, nästan hela dagen. Var längesedan jag tog med den till skolan nu så jag tyckte det var på tiden. Lyssnat i princip på Kleerup hela tiden. Väldigt sköna låtar gör han må jag säga.

Syster min laddade hem abosolute dance eller vafasiken den hette. Sen så skickade hon över låtarna till mig och gissa vilken låtjävel som är med. BAG IN DA BOX??? WOOT Sen var det ju faktiskt några bra låtar, t.ex. it's dancy time. Ni vet låten från Robert boxer reklamen? Härlig låt det. Infinity 2008 är också med, riktigt skön låt det också!

Blev på lite dåligt humör förut och är det fortfarande, först och främst så åkte bussen iväg från en precis när man kliver av den andra och ska byta, vafan är det för fasoner?
Sen för det andra blir jag irriterad bara av och tänka på en viss person. Ibland gör denna personer saker i syfte att bara irritera än, jävligt irriterandeeee. men aa

Nu ska jag nog läsa lite samhälle.
Sen klockan 18.15 bär det av till gymmet för ett pass pace!

Denna låt har jag också spelat mycket idag, mycket bra!

Kommentarer :

#1: evelinaaan

bra låt, svar ja!

skriven

Kommentera inlägget här :