Anständig kille sökes

Efter många om och men har jag tagit mig i kragen och ska försöka göra ett försök att ro in någon pojke. Efter en lång tid av ensamhet inser man att man nästan inte behöver lite kärlek längre va. Och så ska det ju inte vara. Härmed skriver jag en liten kontaktannons, eller snarare en liten lista på vad jag söker för kille. Så ni boys vet vad som förväntas.

1. Killen ska helst ha ett körkort och en fancy car. Liksom man vill ju kunna glida omkring med sin älskade och se cool ut samtidigt, eller?!?!
2. Utseendet är ingen big deal, bara sådär mycket muskler, snygg frissyr och snygga kläder så funkar det.... Här är man ju inte ytlig he he he.
3. MUSIKEN. Kommer inte på fråga att någon liten hip hop tönt kommer innaför min dörr. Nehejdu, han ska ha bra musiksmak alltså som min. Gärna lite indie nörd (dreggel)
4. Personlighet. Det är A och O. En rolig jävel som kan pigga upp en under ens jävligaste dagar.
5. Han får gärna tycka om sport, MEN inte mer än mig. Jag ska vara hans liv.
6. Han ska helst vara kristen, för då lär han han ta lättare på "inget sex före äktenskapet"
7. Han ska skämma bort mig med massa presenter. Materialist som man är.
8. Får inte ha tjejkompisar som ser bättre ut än mig. Annars kommer jag med kökskniven.
9. Ska tycka om att festa och ha roligt, vill kunna röjja och sedan däcka på sängen tillsammans, såååå romantiskt!
10. Han får inte bo i Timrå.

Såå, det var lite av mina krav.
Sen får han gärna se ut såhär:

får gärna ha ett snyggt ass som denna mannen.

Jag är inte ytlig!!!!!

....

Notering: detta inlägg ska inte tas på för stort allvar, gärna med en nypa SKRATT.

Kommentarer :

#1: Linnéa

haha xD hoppas drömprinser läser det här :D

skriven
#2: evelinaaan

skriven
#3: evelinaaan

HAHAHA

skriven
#4: Axel

hummm, jag bor ju inte i timrå iaf xD

skriven

Kommentera inlägget här :