ajajaj

Enkel dag. Ja man var ju inte på skolan igår  eftersom man skulle tjoffsa med tandställningen hit och dit så jag kände mig illa tvungen att dra dit idag. Dock började jag halv 12 och sedan klockan 1 hade vi friluftsdag. Jag gick på engelskan i alla fall, men kände att jag inte var så sugen på att dra till hälsohuset, Camilla var ju hemma även hon så då verkade det bara ännu tråkigare. Plus att jag vill undvika en viss diskussion med en person tills vidare. Kände inte för att ta det idag.. Menmen, jag ska nog åka och träna antingen nu snart eller ikväll, det beror på om vi ska till kusin min som blivit pappa ikväll eller inte. Vi får välan se hur det blir med det.

Jag är jättehungrig också, vill verkligen äta någonting men samtidigt inte. Det gör så satans ont med plastskenan som jag har i käften. Tror hela huvudet ska lossna på mig när jag tar ur och sätter i den. Det stramar till i hela käften och dunkar och har sig. Den gud bevare mig från den smärtan. Blir alldeles tårögd av skiten. Men jag antar att tänderna vänjer sig vid den tillslut. Annars slutar det väll med att jag inte använder den och tänderna blir sne igen. Men det går ju inte för sig heller...

Äsch tror jag ska plugga lite nu.
Hörs.

Kommentera inlägget här :