Votes

Jag har spånat runt lite på internet i brist på annat. Dök upp på ST:s hemsida, så jag passade på att rösta på medelpadslucia. Spånade vidare och hamnade på Birsta citys hemsida, där passa jag på att rösta på en av finalisterna i modeblogg tävlingen. Intressant.

Påtal om lucia.
Camilla var lucia för Mariedal när vi gick i nian. Den som hade blivit utsedd fick inte tala om för någon förns det var dags. Jag frågade Camilla om och om igen om hon var lucia, men hon nekade. Tro på fan när vi står där intryckta i ett litet rum och ska få veta vem det är, så går dom två lärarna fram till Camilla! Hon ljög för mig!!!! Men det gjorde ingenting, för jag blev så glad för hennes skull.

Jag måste köpa chai-te! Såg att dom hade det på ica, men inga peningar hade man med sig, osis. Menmen, jag tror jag ska ta en liten tupplur nu. Måste vara årstiden som gör att man blir så satans slut.

See ya later.


Jag vill resa!

Kommentarer :

#1: Anonym

Haaaha du frågade aldrig om jag var xD

tänkte faktist på det jag med härom dan

skriven

Kommentera inlägget här :