summering av helgen

Sådär ja.

Känner att jag egentligen inte har orken att skriva, men får väll göra en liten kort summering av helgen.

Fredag: Var med Camilla, Linnea och Emelie in till stan och käkade på bite line. Det var riktigt gott och jag tycker det ska göras om. Snackade massa gojja osånt trevligt. Efter det visste vi inte riktigt vad vi skulle göra för vi hade ingenting bestämt. Men det slutade med att vi drog till en snubbe (he he) och blev bjuden på cola grogg (usch) och spelade Buzz osv. var väll där kvällen slutade också. Åkte hem ganska tidigt, vid 11 ungefär.

Lördag: Var först på dagen in till stan med syster. Hon skulle köpa lite grejjs till maskerad festen hon skulle på. Så ja, det är ju inte allt för ofta man åker in dit så då kunde man ju lika väll följa med. Det ända jag kom hem med därifrån var en chai latte i magen och 100 kronor på mobilen. Senare på kvällen var det tänkt att vi tjejer skulle umgås igen, men det blev inte så. Jag och Camilla drog i alla fall in till stan till en kille som heter Philip. Satt där och drack lite osånt trevlans. Efter det drog vi folket vidare med taxi bort långt in i skogen bortanför oxviken. Där var det en jävla hålligång fest med människor jag aldrig sett. Men det var trevligt det med. En riktig jävla maskeradfest i alla fall. Nästa år ska jag fan vara utklädd jag med! men ja, full blev man.. i alla fall sådär roligt full. Sen så blev det taxi tillbaka till stan runt 1 tiden. Camilla och jag skulle ta kvart över 1 bussen hem. Men den kom ju inte så vi stod och frös hur länge som helst medans vi ringde till alla möjliga människor i hopp om att någon kunde hämta oss. Tillslut ringde vi till Emelie och störde mitt i natten. Ber så hemskt mycket om ursäkt för det! Nicklas kom i alla fall och hämtade oss och man var väll hemma sisådär 2 - halv 3.

Några missöden har väll hänt under helgen också. Något som jag inte kunde göra någonting åt och något som jag kunde ha gjort någonting åt.

Pappa bröt ju benet som jag skrev.. så när jag kom hem igår natt så var det ingen hemma för att mamma och pappa var på sjukhuset. Pappa är kvar där än ;( och Elin var på krogen. Lite ledsamt sådär.
Sen så vet jag inte. Gjorde någonting som jag tror jag inte borde ha gjort, känns inte så jävla bra nu efteråt i alla fall. Hmm.
Krånglig situation

Menmen tror jag ska sova nu, så att man är pigg imorgon på skolan.
Måste upp klockan 6, ska gå ut med Rapp o.s.v.

Godnatt!

Kommentera inlägget här :