Pöjk som lucia?!

Jadu, jag och min moder tog en sväng om till Birsta he he. Vi skulle köpa hem lite donken käk till den feta familjen som vi är. Hörde något hel sjukt på rix fm. JA rix fm... men vi satt i bilen? så klaga inte.  Skulle inte falla mig in att lyssna på skiten i vanliga fall.

Men ja till saken. Dom snackade om lucia, om killar ska få vara lucia eller inte. Jag ty ba woooot? Varför ska killar vara lucia? Lucia var ju trots allt en tjej och det har alltid varit tjejer som varit lucia, varför komma på den knäppa idén med att ha en kille då? HEL SJUKT! Dom berättade om någonstans i Sverige där en kille blivit framröstad som lucia, men det fick så många omständigheter så dom blev tvungen att rösta om så att det kunde bli en tjej. Var väll det ända rätta. Okej om det ska vara jämdställt och skit men vafan att ha en kille som lucia är väll ändå att gå över gränsen? Tänk er själv en kille gå där med en pyjamsliknande vitt skynke, rött band i midjan och massa levande ljus på skallen? Troligtvis inga långa lockar utan en kort stubbig kill frissyr. Fyfan va trist, det skulle se så fult ut rent ut sagt. Klart inte killar ska vara lucia för guds skull!

Jajaaa. Tyckte bara det var värt att skriva upp eftersom det verka så jävla knas.

Har köpt en födelsedags present åt my dear friend nu också!!!

Visste inte vad jag skulle köpa, men tillslut så löste det sig. HIHOHO
Hoppas man får komma på fika som vanligt då! he he he

Nu ska jag läsa min engelska bok så inte min lärare halshugger mig imorgon.

Kommentera inlägget här :