nejnejnej

Den här dagen är nog den sämsta dagen på länge.
Tänker inte skriva varför men det är nog skit samma.


...
Borde skriva någonting bra och smart här  men jag förmår inte komma på något just nu. Får tänka lite på saken.

Var som sagt till birsta förut, var där i fleeera timmar för att syster kanske är segast i världen på att prova kläder o.s.v. Jag såg ännu en jättefin tyllkjol, denna var från HM och kostade 198:- BILLIGT, men jag som har en ekonomisk kris stog emot den *ledsen i ögat*. Nej men, ibland måste man stå emot fast man inte vill. Fick bli en Chai latte på waynes i alla fall, den satt fint. Har precis gjort tyskaläxan, funderar nu på om jag ska lägga mig och läsa lite i engelskaboken, om jag kan koncentrera mig på den...

JAG ORKAR INTE.
Varför måste allt vara så svårt hela tiden?
Klarar ju fan inte av en dag utan att man ska behöva vara nedstämd

"you get so used of being sad, you never try to be glad"
För att citera BroderDaniel sådär då.

Kommentera inlägget här :