ingen paus här inte.

Äsch vafan, jag tar tillbaka det där jag skrev om bloggpaus!
Jag är väll ingen lite mes för guds skull. Tycker ju om att skriva här i min lilla tråkiga blogg som mest är till för mig själv.

Jag vann Kiwis (skoltidningen) fototävling, wohoo för mig. Första gången jag vinner någonting? Är det så illa?
Verkar knapert. Spännande vad man får för pris haha. Fast jag tippar på att det blir ett presenkort på kiosken eller något liknande.

Ikväll vet jag inte vad som sker, ska antagligen vara med Camilla och Evelina i alla fall, my best girlfriends.
SÅKLART.

Måste nog hjälpa mamma med middagen, är hungring som jag vet inte vad. Tacopaj blir det! GOTTT

Eller nja, är nog bäst att låta henne sköta det, annars går nog hela pajen åt skogen.
Får bli till att läsa lite istället!

Hörs.

Kommentera inlägget här :