daddy cool

God morgon alla godingar!

Känner mig lite lite, liteee sprallig idag... I woder why.

Har inte en aning om vad som sker idag, inte så ovanligt men..
Antagligen ska jag och syster åka till sjukhuset och hälsa på pappa. Han opererades i onsdags tror jag det var så han har typ varit på sjukhuset sedan i tisdags! Poor thing. Jag saknar han faktiskt. Även att nattsköterskan som skulle ge han en spruta igår eller nått hade sagt att han var vältränad! HAHA Men pappa hade ju sagt att han hade gick ner så mycket i vikt av att ligga på sjukhuset. Jag undrar jag hur han ser ut, är inte van att se pappa smal! hahaha va taskig jag är. En sak till jag kom på, sjuhus är ganska deprimerande, tycker jag i alla fall. Jag blir fan nedstämd av att åka dit. Lite sjukt men jaja.

Mycket snö har det kommit också, fyfan. Jag vill helst inte ha snö, men vad kan jag göra åt saken.

HIHIHIOHO.


Kommentera inlägget här :