Tröttöga

Jag är jätte trött, även fast att jag vaknade typ för en kvart sedan d.v.s. cirka tio i ett. Har sovit ganska länge ändå. Med tanke på att jag gick och la mig cirka halv 4 igår. På tal om igår, jag hade det roligt och jätte mysigt igår. Tog bussen vid halv 10 för att träffa en viss person ute i bushen. Sedan kom syster och hämtade mig halv 3 på natten. Skriver inga namn bara för att. Dom flesta vet nog vem jag menar ändå! Men som sagt, det var jätte mysigt oså, höll på somna ett antal gånger och kände att jag inte ville åka hem. Menmen..

Idag vet jag inte riktigt vad som sker, eller jag har ingen aning snarare. Funderar på om jag ska ta en joggingsväng, har bara sprungit en gång den här veckan. Har faktiskt lite ångest över det. Hmm men jag får se. Annars springer jag extra långt imorgon. Men det skulle ju vara roligt om det dök upp något att göra ikväll.

Nu ska jag däcka i sängen
nä men..
något ska jag väll göra.
TSCHÜS

Kommentera inlägget här :