such a lonely day shouldn't exist

Jag bara älskar Lonely day med System of a down. Spelar sönder japp japp. Den är med i filmen disturbia som för övrigt är en av dom bästa filmerna jag sett. Och varje gång jag sett den så har jag funderat på vad låten heter, så igår hittade jag den tillslut. Så nu lyssnar man sönder den på youtube.

Jag kan ju säga att jag kanske överdrev lite mycket igår, men dåligt förbannad jag var och besviken. Hade lite hets, men kvällen blev bra ändå. Men som sagt, man ska inte bry sig om sånt där, inget som är värt att ödsla tid på...

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan fixa mig lite smått, sen brummar jag vidare till Sara. Ska färga håret på henne. Frissör Lina at your service.

Får se vad som händer vidare ikväll
Party all night long?
nej låter inte trovärdigt..
Ja men

HÖRS DÅ
uppdaterar nog later.

Kommentera inlägget här :