Sommarkatt

Idag hade jag fått en liten lapp av posten att jag kunde komma och hämta ut mitt paket från Nelly. Solbrillorna var inte gråa som jag hade fått för mig utan vita, men det gjorde inget, lika snygga ändå. Klänningen var megafin, tror nog allt att jag ska ha den på skolavslutningen eller så. Fattas nu bara ett par läckra skor också. Något med klack skulle inte vara fel, så att man får vara lite låtsas lång.

Måste börja tänka på brännan också, d.v.s. börja sola solarium. Jag ligger efter rejält, blekfisenLina. Men det är ju inte så snyggt att gå med kritvita ben när man har klänning precis...

Dagen har varit bra. Under dubbeltimmen i bild fortsatte jag med min fula pingvin bild, tyckte dock att den såg bättre ut nu i färger oså än sist. Bra det i alla fall. Hade sedan matte, eller ja.. man kan nog kalla den lektionen för rast. Alla gick ut och satte sig i solen och stekte bara. Jag och Camilla tog också en snabb visit till ICA Andersson. Blev lite munkar och liknande tjaffs.. icke bra det. Men jag kunde inte motstå. Efter den slappa mattelektionen hade vi tillsist svenska. Där kollade vi bara på någon film som handlade om grekiska gudar, ganska slappt det med.

Sen jag kom hem har jag inte gjort allt för mycket. Var ute och lekte på gräsmattan förut med tjockisRapp. Han rullade runt i gräset och sparkade benen mot mig, haha. Han är min söthund. Nådigt plågsamt det kommer bli när han dör, men ja.. alla måste ju dö någon gång. Mamma tycker även att vi ska köpa en Boxer hund när Rapp dött, humhum. Får väl se...

Nu ska jag ta mig en titt efter lite snygga skor
sedan blir det en joggingtur i värmen = avlida.
och efter det blir det plugg och gossip girl.
TJARÅ

Kommentera inlägget här :