Muterade ankor

Jag vet jag skrev inget blogginlägg igår, men det kändes onödigt, hände i princip ingenting.

Dagen har varit bra, hade dubbeltimme i svenska, det var faktiskt riktigt roligt ändå. Man skulle vara olika grupper, cirka 4 i varje, sedan skulle alla i gruppen börja skriva en berättelse "det var en gång.." sedan när lärarn sa till så skulle man vika bort det man skrivit så bara sista raden syndes, sen skulle man byta papper med varandra i gruppen. Och liksom fortsätta berättelsen på pappret man fick. Det var skoj, våra berättelser blev helt knas. T.ex. så började Camilla skriva om ankor i typ varje berättelse, muterade ankor. HAHA vilken fantasi.Sedan gjorde vi en uppgift till som gick ut på att man skulle skriva en berättelse som skulle innhålla olika saker som våran lärare visade, bl.a. en skruvmejsel, en studsboll, en väska, ett kuvert och lite annat. Emelies berättelse var klart bäst. "Sedan gick jag till Tallnäs och sålde diamanten till en tattare" haha något i den stilen. Hade sedan slutligen engelska, sedan slutade man. Men passade på att äta lunch på skolan, var nådigt hungrig och hade ingen lust att göra något när jag kom hem.

Var helt slut när jag kom hem efter en "jätte" jobbig vecka i skolan. Så jag la mig och sov i 2 timmar, dåligt skönt. Dessvärre såg jag ut som ett svin när jag vaknade, påsar under ögonen och allt. Har inte gjort mycket sedan dess. Suttit i sängen med min kära laptop i knäet och lyssnat på gamla godingar på youtube. Så som the beatles och ultravox!

Mamma och Pappa kom nyss hem, dom hade varit och handlat. Mammade hade köpt två t-shirtar åt mig. Fast jag gillade bara ena, men det ska vi tala tyst om. JAG VILL HA MAT. Är hungrig som ett lejon... eller vad man nu säger. Ge mig mat och sedan något roligt att göra ikväll!

BYE

Kommentera inlägget här :