Monglider är som zombies

.. enligt Camilla då. "Dom kan göra vad som helst utan att förstå vad dom håller på med, och så skulle dom kunna hoppa på en utan förvarning och typ.. döda än" Väldigt bra resonemang må jag säga.. ehum.  Men vi pratar typ aldrig om seriösa grejjer.

Estetarnas dansshow i stan var jätte bra faktiskt, fast den blev lite trög i slutet. Men annars great, skulle lätt vilja vara sådär duktig jag med på att dansa. Stå där i rampljuset och göra världens show så alla bara jublar. Nöjd man skulle känna sig då, uppskattad också på något vis..
Själv känner man sig bara mestadels ouppskattad, speciellt idag. Måste fan snacka med en person innan jag får vrålhets!


Får se hur kvällen blir, om det blir det jag ville och var inställd på... hmm (!!!!!!) eller om det blir att ha en tråkig filmkväll med Ewe och Camilla. Det där lät som värsta dissen mot dom, men filmkväll mot för det andra är faktiskt tråkigt.
Jag kan inte göra mycket åt saken.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en bok som förövrigt är helt värdelös, men jag läser den ändå..
KEEP IN TOUCH

 ditch the bitch

Kommentera inlägget här :