Canon EOS400D

En sådann fick jag idag, så länge som jag suktat och entligen är den min. Mamma och pappa är sååå snälla som köpte den till mig. Jätteglad blev jag när jag kom hem från skolan och pappa skulle ha med mig direkt till birsta och köpa den. Just nu är den på laddning, så har inte börjat utforska den än. Men snart så. I'm so excited! haha

Estetarnas teaterföreställning var inte särskillt bra heller, kan säga att teater överhuvudtaget är inte bra. Dansuppvisningen var mycket, mycket bättre. Kändes helt meningslöst att åka till skolan idag när det ända man skulle göra va att gå på teatern. Jag var väldig hungrig under själva föreställningen, min mage kurrade ganska rejält. Lite pinsamt sådär.. menmen, ingen skada skedd.. förutom lite skratt från Linnea och Emelie haha. Dom åt ju massa godis och grejjer på scenen också, blev ju inte precis bättre av det.

Inte mycket mer att skriva om idag skulle jag tro, ne.
Nu ska jag fortsätta läsa i användarhandboken till min nya pryl.
OVER AND OUT

image14 Kameran!

Kommentera inlägget här :