Camilla vill ha korv

Sitter just nu nere i stordalen med Simon och Camilla i Simons farmor och farfars hus. Dom är bortresta så vi har typ slappkväll eller vad man ska kalla det. Dom nördarna håller på baka muffins just nu och dom har inte en aning om hur dom ska göra.. alltså smarta vänner jag har. Men jag gillar dom.

Camilla har kommit på en liten ramsa som hon går runt och sjunger hela tiden. Den består av en mening fast om och om igen "Jag vill ha korv, jag vill ha korv" Jag vet inte vad jag skulle göra utan hennes dumma kommentarer, fy. Jag skulle antagligen sitta och deppa sönder nu tragiskt nog. Fast att jag vet att jag inte borde deppa över skithögar.

Jag funderar på att göra en hatlista inom kort, den lär nog dyka upp här på bloggen isåfall!
Men måste komma på vad jag hatar mer än människor som ljuger, och inte håller vad dom lovar. Är förbannad men varför bryr jag mig egentligen? Besviken är nog vad jag är mest. Känns som att det är det ända jag är nuförtiden. När fan ska det hända nåt? När fan ska man träffa den där killen som verkligen bryr sig och inte är en idiot? Jag har fan gett upp tror jag. Om tjejer såg ut som killar så skulle jag vara lesbisk! HAHAHA, och då skulle jag vara kär i Camilla för hon är nog den bästa människan jag känner, helt ärligt. Tur att hon inte läser min blogg för då skulle hon bli rädd om hon såg det här.

FANFANFAN
Nu ska jag umgås med Camilla och Simon igen, kolla hur det går med dom där muffinsen!

Munnen den ska skratta och va glad
avundas er lyckliga människor.

Kommentarer :

#1: evelinaaan

men hua, jag håller med dig! jag vill verkligen hitta nån som tycker om mig på samma sätt som jag tycker om dom! men det lär ju aldrig hända:o

skriven

Kommentera inlägget här :