5000 spänn ba

YES, stipendium pengarna kom idag och jag blev happyface.. men ändå inte.
Måste nog spara dom, ifall att man inte får sommarjobb, vilket jag inte lär få.... joppigt

Men jag är glader ändå.
pengar är inte allt, eller?

Jo det är det nog.... vafan blir man lycklig av annars. ingen pojke har man så det är också joppigt.

ville handla massamassa kläder idag på birsta, men det ända jag kom hem med var ett paket tuggummi, en mascara och en foundation.. hmm ja, måste hålla börsen stängd, inte roligt.

så mkt som jag vill köpa nu asså
*kläder
*systemkamera!!!!
*löshår
*klocka
*briller
o massa sånt, fy, jag tycker man kunnat få 10 000 av stipendiumet istället, HAHA otacksamma Lina!

nja, snart blir det på med joggingskorna och ta en runda.
Chokladbollarna sväller i magen, hua, fet som aldrig förr... isch

THIS IS A PARTY WITHOUT THE PEOPLE

pappa hittade mina cider som jag "gömt" i kallkällarn förut, men det var chill med han. HIHI mina föräldrar är ganska snälla ändå, men vafan ska ju fylla 17 så inte kan dom mesa på föralltid

Nu ska jag fortsätta leka bit-popare med mina glajjer utan glas
jag gillar det.. men inte pappa "jag stampar sönder dom om du går ut sådär" hahaha kulkille

Händer i helgen då?
jag är partysugen.. ehm ja

HÖRSDÅ

Kommentarer :

#1: Hilal

Svara gärna på dagens fråga i min blogg (:

skriven

Kommentera inlägget här :