What to do

Ja vad finns det att säga just nu.. jag är trött och seg som kola.. Det här med att ha temavecka på skolan är inte alls roligt. Liksom att sitta och jobba med samma saker hela dagarna är inte alls specielt underhållande. Imorgon kanske blir lite annorlunda då vi ska till Söråker och se film osådant. Heldag i Söråker, "jippie"

Jag är stressad också, måste göra klart mitt historia häfte som ska in på torsdag. Har två uppgifter kvar som jag inte förstår mig på.. dom verkar så överdrivet jobbiga bara. Men det måste ju göras så får väll göra klart det ikväll eller plugga sönder imorgon. Blir så less på allt plugg som man har hela tiden. Har samhällsinlämning som ska in efter påsklovet också, och jag har inte gjort någonting på den typ. Plus att den kommer man få typ jobba hemma med bara eftersom på skolan har vi ju tema uppgifterna att göra. I NEED HELP.. och jag vill inte att Sten ska vara pappaledig.. hmmm. tråkigt.

Var så trött när jag kom hem från skolan idag så jag la mig i sängen och sov... ehe. Sen så skulle såklart missForsell ringa och väcka mig som vanligt. Men jag är oftast sur, lättretad och dum när jag är trött, så jag dissade henne när hon fråga om vi kunde gå ner till ica. Precis när jag ska lägga på luren så hör jag hur hon säger "cp" åt mig. Hon blev inte så glad.

Snart påsklov också, undra vad man ska göra då. Sportlovet kunde ju ha varit bättre så.. Blir i alla fall massa plugg, jippie! Tyskaprov, matteprov, samhällsinlämning. GE MIG SOMMARLOV, eller ge mig en bra anledning att slippa skolan. Men jag tror nog att det inte finns någon sådann.

Inte nog med allt detta så har jag kommit in i en sån där svacka igen då jag är så extremt osäker på mig själv. Blir irriterad på mig själv när jag gör vissa saker, får ångest över saker jag inte borde få ångest över.. Allt beror nog på att jag är så fruktansvärt förvirrad och allmänt borta med vinden. Vet inte riktigt hur jag ska lösa den här situationen.. om det ens finns mer än ett val att välja. Det återstår väll att se, men har inte sett något förut så varför skulle jag då göra det nu..

Äsch nu blev det förvirrande här.. Nu ska jag hetsa på min syster och tvinga henne att åka till ICA maxi med mig så jag kan köpa TUGGUMMI och något annat gott!

Hörs!

You're the best I know.. ;/

Kommentarer :

#1: Frida

10 år i Söråker "JIPIIIIE"

skriven
#2: Lina

stackare :D

skriven

Kommentera inlägget här :