torsk

ÅH, jävla Spanien, att dom skulle göra mål när det var cirka 2 minuter kvar av matchen. Jävligt le blev man.
Och jag blev så nervös ett tag så godiset bara slank ner mer och mer. HUA ont i magen nu.

Klockan är bara 8.
vad ska man göra resten av kvällen tro?
Blir väll att kolla på tv med mami..
men ja.. det skulle ju vara roligt att hitta på någonting också.

Vädret fortsätter att vara sämst
regnregnregn. Fast å andra sidan är det nog bra. Det kan få regna hur mycket dom vill dom veckorna jag ska jobba.
Börjar på måndag och jag är hur opepp som helst, vill verkligen INTE. Men vad gör man inte för pengar.

Har lite planer på vad jag ska köpa när jag fått lönen, mmmm.
Köpte i alla fall en ny klocka idag, 50% rabatt så den gick på 199 kronor! fyndigt. Och snygg var den också

Nej nu ska jag kila.
YOU NEVER CALL ME WHEN YOU'RE SOBER!

Kommentarer :

#1: belle

sv; jo de blir ju lätt så.. folk som inte är vana brukar sätta 1-årsgränsen och sen kolla om de funkar eller inte :D

skriven
#2: NADIA

Sv. Okej, synd eller? Men jo, det var mysigt att flänga runt och fynda! ;)

skriven
#3: NADIA

Sv. Och tack föresten! :)

skriven

Kommentera inlägget här :