Genialiskt

Ja det är nog det bästa sättet att beskriva filmen jag nyss såg på - The forbidden kingdom. Jag är inte mycket för kung-fu filmer, MEN denna var såå otroligt bra. Kanske var det tack vare Jackie Chan, den charmiga söta pojken, den söta kines flickan, dom klockrena kommentarerna, dom komiska scenerna eller kanske dom där slut scenerna som gjorde än lite snyftfärdig. Men som vanligt så blev det ju ett lyckligt slut tillslut, och det var väll tur det. Helt klart värd att se! SE DEN!

Humhum, ska nog inte göra något speciellt resten av kvällen, se lite tv tror jag nog sedan blire sängen. Måste ju vara pigg när man ska jobba. Känner faktiskt att jag är mer pepp ikväll för att jobba än vad jag var igår. Tur är väll det. Minns förra sommaren då jag jobbade på Hagalid, det var en plåga att vara där varje dag, att varje kväll veta att man skulle dit på morgonen. Helt sjukt, men jag trivdes verkligen inte där. Äldredomsomsorgen är verkligen ingenting för mig drog jag som slutsats av det.

Jag tvingade min sega syster att ladda ner coldplays nya platta idag också. Så ÄNTLIGEN har jag fått lyssna på mästerverket. Okej, kanske inte lika bra som X&Y albumet, men nästan så. Ska nog ta och lyssna igenom låtarna lite nu!

Godkväll.

Stjärnorna i The forbidden kingdom
the forbidden kingdom hjältarna

Kommentera inlägget här :