Fjollbolls kväll

Städa rummet sket sig, sekunderna innan jag precis skulle sätta igång så ringer Camilla och ska ha med mig på stan. Och javisst tänkte jag, har ju inte varit där på år och dar. Synd bara att det öste ner regn.. Jag fick i alla fall vara smakråd åt Camilla, hon köpte tillslut en jättefin tubtopklänning och två nagellack. Plus att vi blev kär i Lars Wallins superröda läppglans! Det  var ubersnyggt, men dyrt, kostade cirka 230 kr.  Sen så har jag blivit kär i en parfym också. Miracle nånting heter den, av Lancome i alla fall. Tror jag ska kosta på mig den efter jag sommarjobbat. Den luktar så ljuvligt, som liljekonvaljer.

Sedan när jag kom hem så blev det att käka wok sedan bar det av igen. Mamma ville ha med mig en sväng till birsta för hon skulle kika på gardiner. Jag hade bestämt att gå in på den där godisbutiken som ligger där i barnens hus byggnade och köpa något gott till fotbollen ikväll. Men precis när jag ska gå in dit så ångrar jag mig och tänker att jag borde köpa något nyttigt istället. Så då gick vi in på Willys. Och där köpte vi jordgubbar, röda vindruvor och Brämhults apelsinjuice! GOTT

Så cirka 20.35 ska man bänka sig framför tv:n och se när Sverige tar sig an grekerna.
KOM IGEN SVERIGE!

Kommentera inlägget här :