Är det nu man borde vara bakis?

Nej inte jag i alla fall, för som vanligt söp jag mig inte full, även fast att jag kanske var liiiite sugen på att göra det. För en gångs skull liksom. Fast å andra sidan var det inte så nice sist jag gjorde det.. Men jag var lika duktig som vanligt och drack inte mycket alls cirka 4 cider. Och då med ganska långt mellanrum mellan varje. Så jag mådde prima igår.

På tal om igår. Hände lite allt möjligt. Först började det med att jag, Camilla, Ewe, Simon och Jeppe satt vid varvet och drack lite och snackade oså. Sen efter en stund knallade vi vidare till bushållplatsen och väntade i evigheter på bussen in till stan. Jag var skit kissnödig och höll på avlida. När väl bussen kom så var den smockad med festglada ungdomar haha ( får mig själv att låta som en gammal tant haha) Vi klev av bussen någon hållplats tidigare än navet så att vi kunde smyga upp i nå buskar och pissa. Nådigt fult. Väl nere på stan så vare stendött där, jätte lite folk, men klockan var bara 9 ännu. Så vi gick till subway åt lite oså sedan knallade vi vidare till statoil, där ewe och camilla skulle gå på toa.

Sedan gick vi tillbaka till navet för Ewe skulle typ möta Roten och jag skulle träffa Hampus. Vi hade ju tänkt att dra upp till norra men jag tror ingen var så sugen på att dra upp dit. Jätte långt att gå på plus att det började komma mer och mer folk in mot stan. Men i alla fall, fick ju träffa Hampus och det var inte helt fel det. Han gick omkring med oss ett litet tag, fick han se alla tokstoll som man känner typ.. ehm ja. Menmen sen så knallade han vidare med sina polare. Kul att få träffa han i alla fall, för det är inte ofta det sker, tråkigt nog. Träffade en hel del folk igår som det var ett bra tag sen man träffat. Orkar inte skriva så detaljerat. Men kvällen slutade med att jag och Ewe satt inne på en pub med Bergdahl och Robin. Alltså vad ska man säga, det var ganska roligt ändå. Sedan på bussen vare bara jag och Ewe kvar, för simon, camilla och jeppe hade dragit hem tidigare.

Ganska kul kväll ändå.
MINUS på att jag har fått världens skavsår och blossor på vänster foten. Inte skönt!
MINUS på att jag är för liten för att komma in på krogen. DET SUGER.
speciellt när typ alla man känner är 18...

Ne nu ska jag sluta klaga.
Ikväll blire nog bara till att vara hemma tror jag, kika på fotbollen oså.
HEJDÅ

Kommentera inlägget här :