Värdelös dag

Ja minst sagt.

Jag fick då sota för att jag drog ut med Camilla igår och fotade. Nu har febern stigit igen och har fått en hemsk hosta. Och som grädden på moset har jag också huvudvärk och nackspärr. En väldigt bra dag va.

Vaknade 12.30. Har suttit i vardagsrummet i princip hela dagen, sitter där fortfarande. Har kollat på ztv, diverse tv program och just nu en inte allt för bra film. Enda gångerna jag inte suttit här är när jag gått på toa eller gått till köket för att dricka vatten. Alltså helt seriöst, jävulsk tråkig och seg dag. Jag orkar verkligen inte vara sjuk mer.

Tvingade i alla fall iväg pappa att köpa massa gotta. Han kom hem med en påse godis, marabou chokladkaka, kladdkaka och grädde och apelsinjuice. Helt fantastiskt.

Ska äta tills jag spyr!
okej, kanske inte men ändå.

Kommentera inlägget här :