vad kan man göra åt saken?

Gårdagskvällen började i alla fall bra men slutade inge vidare..
Som vanligt så drog vi till Danne i Sörberge och drack lite innan vi skulle iväg. Det blev en tidig buss igår eftersom Håkan skulle spela klockan 8.  Jag var jätte peppad och glad hela bussresan och när vi kom in. Väl framför Stora scen när jag stod där med Camilla, Jesper, Ewe och Emil så upptäckte jag att det inte riktigt var så här jag hade tänkt mig att det skulle vara. Ewe tiggde cigg av killar som stod bakom oss, Camilla höll på däcka och ramla ner bland folkmassan, Jeppe var nästan lika borta själv och stod och försökte hålla upp Camilla. Emil stod och var bara allmänt glad. Jag, jag var alldeles för nykter för att kunna se det roliga i det hela. MEN tillslut kom Håkan ut på scen och det blev hur bra som helst ändå.

Efter Håkan skulle Camilla och Jeppe käka langos så jag hängde på dom, senare var det bara jag och Camilla som gick omkring för Jeppe skulle fixa nåt. Träffade även Axel, så vi drog iväg mot stora scen med honom och Martin för att kika på The Hellacopters. Där borta någonstans försvann även Camilla. Slutade sedan med att även Martin försvann så jag och Axel gick själv. Och det gjorde vi ett ganska bra tag, tills han mötte sin tjej vid kebab city och jag stötte på Emil.

Drog då med mig Emil till hästpojken, eftersom jag bestämt skulle se honom, och någon måste ju följa med mig. Det är nog lite det där som suger med GF, man får så många förväntningar att allt kommer bli så perfekt, att man ska vara med dom och dom o.s.v. Men Ja, Hästpojken var bra han, stod med Emil, Fredrik och Mattias och någon snubbe till.

Efter Hästpojken stötte vi på Ewe och Camilla och vi alla drog oss neröver för att kika på Timo, jag var verkligen hur peppad som helst. När han väl började spela så blev jag så sjukt glad som alltid när jag hör honom. Men efter ett tag upptäckte jag att jag som sagt var alldeles för nykter för att klara av situationen. Det var trångt, gick knappt att andas. Dom jag stod med hade tryckts in långt framför mig, så jag stod ihopklämd med helt okända människor. Mina fötter blev mosade av diverse skor, jag såg knappt Timo, jag fick en armbåge över käften och ja, jag blev så satans ledsen då. Jag gick ur folkmassan och ställde mig där bak och såg hela showen därifrån. Fyfan säger jag bara, FYFAN! Det man sett fram emot mest av allt under hela GF blir sämst. Jag blev så jävla ledsen, fick hets efteråt... som vissa personer kanske märkte. Förlåt för det. Jag skämms över hur töntig jag var. Jag ville i alla fall bara åka hem efter det där. Så kvällen slutade i alla fall med att jag satt på kvart över 2 bussen hem med en däckad Emil i buss som tjöt som ett flygplan.

När jag sedan klev av bussen så skulle man ju också gå själv från OK och hem, inte roligt. Det var svinkallt och jag blev så nere av bara tanken av alltihop.. TöntigaLina menmen.. så kan det gå.

Nästa år ska jag inte ha så många förväntningar, ska bara ta dagarna som dom kommer!
BTW, min telefon verkar ha lagt av eller nåt, även fast det är batteri på den så stängs den av när jag slår på den!
HETS

Nu har jag skrivit tillräckligt
HÖRS HEJ
Den första gången jag såg Timo, var så mycket bättre!

Kommentera inlägget här :