Come back and haunt me

Mina överskrifter är ju alltid så bra....
Kikade på film för ett tag sen, Cloverfield. Ja den var väll helt okej. Lite konstig kanske..  Kollar på mycket film nu förtiden, filmnörden Lina. Nämen.. jag har nog bara inte upptäckt det roliga med film förrän nu. Men det är bra att se film, man lär sig mycket, precis som av böcker. Men jaja, nu ska jag inte börja skriva massa strunt som ingen orkar läsa ändå.

I övrigt har väll dagen varit helt okej. Började med att jag klev upp 8, åt gröt till frukost. Man kan ju inte säga emot om pappa stått och kokat och frågat om man vill ha. Han skulle säkert få nå utbrott om jag inte åt något. Det är det som är bra när man är ensam uppe på morgonen, då behöver man inte äta någon frukost. Menmen, åkte till skolan vid 10, hade sedan svenska halv 11. Fortsatte skriva på min novell som jag för övrigt inte har en aning om vad den ska heta. Måste komma på något... smart och lite djupt. Läste också tjejernas noveller och deras är så mycket bättre i jämförelse med min! .. men jag tror det är lugnt, även om novellen blir dålig. För Sten har ju redan sagt att jag ligger på MVG. Om nu inte vikarien som ska ta över när Sten lämnar oss får för sig att sänka mig. Då blir jag inte glad haha. Men ja, sen vare väll lunch, havrefras är hur gott som helst. Satt sedan i uppehållsrummet och lyssnade på musik. Det var Paramore vs. Sahara hotnights på MTV, värsta bra kombinationen. Och så skulle jag höja volymen, men det gick inte så bra. Lyckades skämma ut mig som vanligt...
Menmen, sedan sista lektionen var det matte, gjorde kanske 2 tal.. gick verkligen framåt alltså. Men var inte så lätt att koncentrera sig när Sara, Camilla och Ewe sitter och tittar på massa bilder på Ewes dator. Massa fina minnen man fick i huvudet när man såg vissa av dom där bilderna då!

Eftersom Agneta var borta idag så slapp man tyskan, wie, kunde då åka hem 2 timmar tidagare än vanligt. Lite skönt det, eftersom man aldrig slutar tidigt nu förtiden. Trodde även att jag skulle få gå hem från OK när jag kom med bussen i Timrå. Såg faktiskt fram emot det, att få gå och lyssna på musik i det fina vädret. Jag gillar det hur mycket som helst. Men ja, då kom mamma med bilen redan vid Lidl så det blev ju ingen promenad precis.  Får se till att ta en promenad någon dag. Destination unknown..

Sen dess att jag kom hem så har jag bara kikat på film och suttit vid datorn, som vanligt. Frågade mamma om vi kunde åka till birsta, hon ba "Ja, Lina ska vi göra det, bara du och jag?" haha. Men då kom hon på att hon inte hade tid och sa att vi kunde ta det imorgon istället, men då kom hon också på att vi ska på middag hos farmor och farfar. Så det sket sig.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och ska kika efter någon film som kan vara värd att ladda ner. Jag vill se P.S I love you. Har hört att den ska vara bra! Och bara namnet låter ju faktiskt bra. Liksom lite kliché, kärleksaktigt haha. Ska på träning om ett tag också, svettas lite... blir bra det.

Slut skrivet för idag.
Tipsa mig på filmer va!


I have a love for this world, that kind of love that will brake my heart

Kommentera inlägget här :