Segsöndag

Jag hade en riktigt rolig kväll igår, fast att jag kanske fick i mig liiite för mycket och att jag som vanligt skämmer ut mig. Men bortsett från det så var det väldigt roligt. Blev sleepover hos Ewe med dans, flumm och flumm. Fick roliga sms osådant som uppskattas. Nästan gång blir det nog dock inte lika mycket alkohol, mådde inte allt så prima imorse när jag vaknade och inte igårkväll heller för den delen.. Men som sagt det var väll äntligen min tur att få släppa loss lite och glömma den där "mammarollen" . Jag, Camilla och Ewe klev i alla fall upp halv 10 imorse för att vi hade planer på att ta tio över tio bussen till birsta, men såklart missade vi den. Så det slutade med att vi inte kom in förns halv 1 ungefär. Gjorde några snabba ärenden sen blev det back till Timrå och med turen på min sida kom mamma och pappa och körde förbi precis när man klivit av bussen så då fick man ju skjuts hem också.

Ska nog vara hemma från skolan imorgon, får unna mig själv det för en gångs skull. Jag är ju aldrig hemma från skolan så. Plus att det känns lite ovärt att dra dit när man har dubbeltimme i tyska sedan 3 timmars hål sedan dubbeltimme i historia. Kommer inte hinna gå på historian i vilket fall för jag måste dra till banken. Eftersom jag var så klantig igår och tröck fel kod 3 gånger när jag skulle ta ut pengar så banken snodde mitt kort :( Blev väldigt pissed off då.. Så ja, det känns lite meningslöst att gå till skolan då om man bara ska ha tyska. Då kan jag istället sova ut imorgon och piggna på mig lite efter helgens bravader sedan om det är bra väder ta en promenad ner till vivsta och fixa det där med bankomatkortet. Men får väll se hur det blir med det imorgon!

Men nu ska jag nog ta en dusch och borsta tänderna igen tror jag. Känner mig unfresh ehe.. Nej nästa gång det blir party så ska jag ta det lite lugnare och inte dricka allt på en gång. Plus att jag ska nog bara köra på cider isåfall, grogga är nog inte min grejj. Liksom, först var jag hur sprallig som helst och lite snurrisnurr. Sen blev det typ höll på somna i soffan, sen illamåendet.. hua. Inte var det roligt, men så fort man spytt så känns det bra igen. Men det är ändå inte värt att spoila en hel kväll för sprit. Nej bring me 2.25 cider så blir jag glad! HAHA

Nu orkar jag inte skriva mer.
hare bra alla pigga och glada!

Kommentera inlägget här :