Mr saturday

Ja solen skiner nu äntligen trots allt. "Imorse" när jag vaknade var det grått och trist, tror t.o.m att det regnade lite. Sådant väder tycker vi inte om. Solen däremot gör mig glad. Men dagen började med att jag vaknade lite då och då tidigt på morgonen men tvingade mig själv att somna om, vid 11 så kände jag hur magen kurrade och var helt pigg men jag ville ändå sova mer. Så det slutade med att jag klev upp halv 1 ungefär. Jag tycker om att sova ja. Kvällen igår var så bedrövligt tråkig så jag bara ville slippa den så fort som möjligt. Gick därför och la mig vid 11. Har sovit ganska många timmar d.v.s.

Har inte gjort allt för mycket hittills idag, mest bara suttit här vid datorn, tittat på tv och ja inte mer än så. Hoppas på en roligare kväll idag än igår i alla fall. Blev ändrade planer för Camilla, hon kom tydligen hem idag istället för imorgon. Men det gör inte mig något, förhoppningsvis kan vi då hitta på något.

Just nu sitter jag och väntar på att syster kan ta och pallra sig hem från gymmet så vi kan köpa pizza någon gång. Haha fetalina och gymsyster, bra kombination, men jag är hungrig som en varg. Har inte ätit någon frukost så det kurrar ganska rejält.

Pappa tyckte jag skulle ta ut moppen och ta en sväng. Han typ :"Lina ta en sväng till sörberge så kanske du ser ********" Kul kille! han mobbar mig jämt, haha. Jag känner verkligen inte för att köra moppe just nu, det får nog ta o bli lite mer vår innan jag brummar iväg på den. Plus att det känns lite B att köra moppe nu trots att man bara kört kanske ett år, men man ska ju faktiskt fylla 17. Plus att man går på gymnasiet där alla kör bil typ. På tal om bil, förhoppningsvis blir det att övningsköra lite imorgon, har hittills kört 3 gånger. Det går faktiskt väldigt bra. Sist jag körde så körde jag på vägarna i industriområdet. Roligtroligt! Hade inte varit fel att vara ett år äldre så man hade kunnat tagit körkortet nu snart ..men ja, man är ju liten. Som jag sagt tidigare och som jag aldrig kommer sluta påpeka - Jag hatar att vara 91:a

Men vad kan man göra åt saken?
Nej just det.. ingenting.

Kommentarer :

#1: Frida

Du kan ju vara glad att du inte fyller år i december iallafall. Det suger mer...

skriven
#2: Lina

Tyvärr så vet jag hur det känns, fyller 17:de december

skriven

Kommentera inlägget här :