Just another day, living like a rockstar

Amen Hallå där! Jag har börjat tappat efter på bloggskrivningen, skriver inte lika ofta som förut. Menmen, då och då duger ju det också. Nu är det helg och det känns förbannat bra vill jag lova. Klev upp halv 7 idag, fixade och sånt innan skolan, ringde sedan till Camilla typ halv 8, ingen som svarade så då blev jag lite fundersam. Sen så ringde hon upp mig och då visade det sig att hon sov när jag ringde. Jag skulle hämta henne kvart i 8, otroligt hur hon kunde bli klar på en kvart ;O hade jag aldrig klarat. Det var väldigt kallt imorse kan ju berätta också, typ nollgradigt. Var snorkallt att köra moppe till skolan, men det gick ju det också. Hade först två timmar ARL, gjorde inte så många framsteg på tidnings mojjset, hann göra om det som inte sparades förra gången, dumdatorer. Efter ARL så hade man svenska, satt bara och skrev på mitt referat.. sen var det lunch, gick till matsalen käkade och gick ut hahah (logiskt) sen så vare någon konstig tjej som skulle låna min miniräknare för hon skulle ha prov på sin pluggis linje NV, tror hon hette Evelina ;) haha. Sista lektionen hade vi idrott, vi körde bränboll, mitt lag losade haha :D

Ikväll ska jag va med Camilla, Sara och Ewe, vi ska väll kolla på film och sånt (this is england) :) Får se om vi kanske drar ut en sväng också, kanske stöter på nå roliga personer..
Imorgon vet jag inte vad som sker, kanske vara med Anton, om han vill vara med mig :| ^^

Ajmen.. Hare gött! / LINA

image9
STEN! smygknäppte på han på ARL, han hjälpte Sara. Camilla nördar vetgirig btw.

Kommentera inlägget här :