Positive vibrations

Hallå där ja, Camilla gick nyss hem. Så nu sitter jag här själv denna snöiga eftermiddag, okej i och för sig så sitter jag inte ute. Ville bara få det att låta lite... roligt?

Klev upp klockan 10 imorse, kändes väldigt drygt att behöva kliva upp och åka till skolan när man bara hade en lektion. Började halv 12 och hade engelska. Hade lika bra kunnat varit hemma för jag jobbade inte så mycket på den lektionen. Jag och Camilla satt och ritade och den ända våran lärare sa när hon såg det var:" Are you and Camilla having a competition about who is drawing the best pictures?" ... nått sånt sa hon haha. Psyklärare.
Menmen.. Jag Camilla och sara satt och gjorde lite matte medans vi väntade på att klockan skulle gå så man kunde kila till bussen. Fast Camilla fortsatte med sitt ritande haha. Och jag hjälpte med Sara med tal som 40/4 . 8+6 med mera haha. Ibland orkar man inte tänka. Sedan gick vi ut i snöstormen och väntade på bussen, kalltkalltkallt. Jag hatar vintern! Det enda som är bra är julafton och att jag fyller år och möjligtvis nyårsafton. Väl hemma så blev det ingen större ro eftersom en viss person skulle stalka mig hem! D.v.s Camilla. Vi fika lite sockerkaka och så la jag in lite "nya" låtar på hennes mp3. Vi ritade även en väldigt fin teckning i paint, eller rättare sagt jag ritade den. Den blev väldigt fin x) Jag och Camilla vill spela i ett band, camilla vill sjunga och jag vill spela gitarr. Fattar inte att jag slutade spela gitarr i sexan, jag hade kunnat vare värsta pro nu ju haha. Jag vill iaf börja spela igen! Några skills måste ju finnas kvar haha. 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tänker på allt och ingenting. Borde kanske ta och göra någon nytta, plugga? Näääeee.. det orkar jag inte. Kanske läsa lite, det kan ju vara roligt ibland, fast det beror på VAD man läser.  Men nu ska jag inte skriva nå mer drabbel.

Hare finfinfint! / Lina

you look sooo damn good. ohohoh

Kommentera inlägget här :