Drömmar är luft och ingenting

172913-1
En bild säger mer än tusen ord. Kan du se hur jag sitter och
tänker, tänker bara på dig?

Måndag. Varit hemma idag, kände inte för friluftsdag. Så idag har jag suttit här, pluggat engelska, lääääst, bakat chokladbollar som jag sedan tjocka i mig. Eller syrran fick hälften typ, visst är jag generös då? Jag har också pratat med Anton lite grann idag, alltid lika trevligt det. Imorgon ska man till skolan igen, jobbigt, tråkigt och allt vad det är. Ska nog gå till bibblan en snabbis efteråt och låna några skivor. Vad vore livet utan muuuusik? Inget? Måste förövrigt plugga so som en tok imorgon, har man prov så har man. Är snart dags för nationella i svenska, typ nästa vecka tro ja det va, tungt! Men jag orkar inte oroa mig för det. Jag tror nog att det kommer gå bra så. Menmen, resten av denna vecka kommer väll i stort sett vara ganska vanlig. Ska vara med Anton på onsdag! Längtar! Har inte vare' med han något i helgen, träffade han en snabbis i fredags bara. Så jag har inte varit med honom sen i tisdags. Resten av veckan vet jag inte vad som sker, lär väll bli att man far in till stan något som vanligt.

Anarkai - En bok som ger en många tankar, en smart bok!
The Funeral - Band of horses Ojojoj, behöver jag säga något?

Nä nu börjar detta blogg inlägg leda mot sitt slut.
Men jag vill först tacka Evelina och Camilla för en super kul helg. Inte för att vi gjorde något speciellt, men det är alltid lika kul att umgås med er. Vänner ni betyder.
Sist men inte inte minst, Anton! Jag älskar dig. Tack, tacktacktack för att du är du och ingen annan.

Just call my name and I'll be there ! / Lina

Kommentera inlägget här :