2017

Har ju som blivit en tradition att göra denna summeringslista i december varje år. Så vi kör väl i år också då.


Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
Besökte Spanien för första gången. Bra land!

Hur har ditt 2017 varit?
Helt okej skulle jag väl säga. Inte lika händelserikt som 2016 kanske och inte lika utvecklande heller på ett personligt plan tror jag.


Vilket datum från 2017 kommer du aldrig glömma?
7 april, tyvärr.

Vad är din största framgång 2017?
Att vi vi fick förstahandskonktrakt. 

Bästa köpet?
Gymkortet *emoji som spänner biceps*

Vad spenderade du mest pengar på?
Hudvård troligtvis, eller ja, är nog ganska säker på den punkten haha.

Höjdpunkterna under 2017?
Förstahandskontraktet
Spanienresan
Way out west
Semestern i juli - oplanerad men innehöll ändå så många bra saker
Min nya tatuering

Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?
Ivan, Pt 1 & 2 - Ji Nilsson
Min stad - Frida Hyvönen
Two man gang - Les Big Byrd
Oh woman oh man - London Grammar
Lust for life - Lana del rey och The weekend


Vem har du umgåtts mest med?
Bortsett från Emil som jag "är med" hela tiden så är det nog Amanda.

Vart reste du under 2017?
Inte rest så mycket under 2017 vilket jag är lite besviken över, men men. Kommer nytt år snart.
- Pals, Spanien
- Prag (snart)
- Om om resor i Sverige räknas: Göteborg, Umeå, Timrå x antal gånger.


Är det något du saknar år 2017 och vill ha mer av 2018?
Mer resor
Mer socialt umgänge
Mer spontanitet


Vad gjorde du på din födelsedag?
Min födelsedag har ju inte varit än men på söndag, när den infaller, hade jag inte tänkt göra något speciellt mer än att bjuda hem tjejerna på lite adventsmys. Blir middag ute oså på lördagen.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mer resor
Mer socialt umgänge
Mer spontanitet
Mindre ångest

Vem saknade du?
De som bor långt bort, familjen.

De bästa nya människorna du träffade?
Nya kollegor på jobbet

Vad vill du säga till dig själv inför 2018?
Följ magkänslan 

Kommentera inlägget här :