Listaa

Jag älskar sådana här typer av listor. Snodde från Hanapee.
Enjoyyy

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Självständig, lyhörd, lättsam
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att säga ifrån/stå upp för min åsikt, godtrogen, rastlös
Vad är du rädd för? Att leva ett tråkigt och meningslöst liv
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Mina värderingar... eller, äsch, jag vet inte.
Det roligaste jobbet du haft eller har: Mitt jobb just nu. Marknadsföring + kreativitet = bäst kombo
När grät du senast? I fredags... var dock bara några enstaka tårar, glädjetårar bör tilläggas.
När skrattade du senast? För typ en timme sedan när jag kollade på The Office, dör så bra serie. Jim och Pam <333

Vilka åkte du bil med senast? Mamma, pappa, moster + man i en limousine i New York.
Vilka åt du mat med senast? Dagens middag intogs i soffan med Emil
Vad var du rädd för när du var liten? Clowner och jultomten
Vad ville du som liten bli när du blev stor? Minns att jag på dagis/förskola skrev att jag ville bli bonde hahaha...
Värsta smärtan du råkat ut för: Fysiskt: förmodligen då jag bröt handleden psykiskt: hjärtekross och Rapps bortgång, RIP!
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Ja, möjligheten att kunna vara självständig (stabilt jobb och ekonomi, kunna resa då och då), att nära och kära är friska och mår bra.
Någonting som gjort dig riktigt ursinnig och ledsen någon gång i ditt liv: Händer väl lite då och då, men typ att bli sviken eller känna besvikelse över något.
Har du någonsin sportat? Ja hann prova en hel del i yngre dagar: gymnastik, längskidåkning, friidrott, fotboll, thaiboxning, innebandy... tror det var allt.
Någon du ser upp till: Kommer inte på någon på rak arm och orkar typ inte tänka.... 

Lite mer personliga frågor
Har du någonsin tagit eller provat droger? Nope
Har du rökt? Ja, fyfan. astma
Har du snusat? Händer väl ibland...
Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? Charmig, smart men inte "brag about it", fint leende...
Finaste komplimangen du fått: När en kollega på jobbet sa att jag är erfaren för min ålder och när hon sa "du kommer gå långt". Det värmde.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Troligen.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Ja

Antingen- eller-frågor
Storstad eller landet? Storstad!
Kött eller fisk? Kött....
Hund eller katt? Hund
Vin eller öl? Vin
Charter- eller skidsemester? Charter, inte åkt skidor sen jag var 15 såatte
Sport eller nyheter? Nyheter
Hockey eller fotboll? Hockey…
Sommar eller vinter? Sommar
Vår eller höst? Höst
Flyg eller tåg? Flyg
Bil eller buss? Bil

Kommentera inlägget här :