Ops

Tenderar att glömma bort bloggen ibland. Är väl iofs ett sunt tecken.

Men ja, helgen som var var braig. Sushi och slappkväll på fredagen. Lördagen gick jag och Emil på dagsbio (sjukt underskattat) och såg filmen Wild som jag älskade men Emil var inte lika förtjust den tråkisen. Efter bio blev vi bjuden på middag hos Emils bror. Blev en hel del lek med barna också, himla kul ändå. Emils tågbanaskills blev mycket uppskattade. Söndagen då, hmm chill deluxe skulle jag säga kollade film o tv-serier hela dagen typ, älskar sådana dagar!

Nu är det måndag och den här veckan har jag fullt upp, både på jobbet och efter jobbet. Så nog lär denna vecka gå fort.

Emil och Ted leker med tågbanan haha gulli.

Jag tog en selfie med Lo, sötjäntan.

Här försökte jag o Emil ta en bild med Charlie (hund) men hon ville inte va med på bild.

Kommentera inlägget här :