Min helg

Igår kväll var jag och Emil ut med Tobias och Lena. Vi käkade och kollade stand up på Underbara bar på Söder. Det var trevligt, god mat och roliga komiker. Peter Wahlbeck var bland annat en av dom! Så det blir nog repris på det där någon gång framöver.

Idag har jag haft en så bra dag ändå trots att den inte innehållit så mycket. Sovit ut, promenerat i solen, fikat på rtt café med Emil och legat i soffan och läst en bra bok. Små sakerna som gör det ibland.

Nu ska jag ta tillvara på de få timmar som är kvar av den här helgen. 

I fredags var jag ensam hemma så jag hade en myskväll med vin och massa bra musik.


Peter Wahlbeck drar några skämt på Underbara bar.

Solen sken över Liljeholmen idag.

Solen sken in genom mitt fönster och jag fick vårkänslor.

Boken jag läser just nu

Kommentera inlägget här :