life

Om ni har google chrome kan ni inte läsa det här (synd för er, eller?)
Ja, alltså, det har blivit någon slags bugg med min blogg så att ingen text syns, varken rubriker eller brödtext, om man surfar in på bloggen via google chrome.
Man får helt enkelt använda någon annan undermålig webbläsare för att kunna läsa denna eminenta blogg...
Tänkte bara uppdatera en liten del av livet:
* uppsatsen är snart klar (elle ska snart vara klar) och jag känner mig lite halvt stressad även fast jag vet att jag ligger bra till och kommer hinna klart i god tid.
* det är mars nu och jag bosätter mig i Stockholm om exakt 3 veckor!! läskigt, vill inte och vill mycket
* är sjukt less på det dystra vädret, har typ inte sett solen sen 2013 och det gör mig deprimerad.

Okej den där punktlistegrejen blev lite överflödig, kom på att det inte händer alls mycket i mitt liv just nu förutom plugg, förberedelse inför Stockholm och jobbsökande.

Vill bara ha vår nu, och en slappare liv typ.
Längtar så till 5 juni då jag tar examen, aldrig i mitt liv att jag tänker plugga en gnutta till efter detta. Huvva, ryser av bara tanken.

Kommentera inlägget här :