vandraren

alltså.. mitt lokalsinne är fan bäst?
Blir förvånad över mig själv hur lätt jag har för att hitta överallt. Har inte gått vilse här i Stockholm en endaste gång.
Igår, lördag, tog jag tuben ut till kungsträgården för att njuta lite av solen och titta på folk (tanten Lina)... tyvärr var det rätt blåsigt och kallt så jag vandrade bort mot sergels torg istället för att kika i lite butiker. Helt naturligt gick jag åt rätt håll utan att ens tänka på det. Jaja.. kanske inte direkt supersvårt att hitta till sergels torg från kungsträdgården, men ändå!

Och idag då, gick ut på en powerwalk, helt på måfå gick jag bara någon väg. Slutade upp längst ett jättemysigt promenadstråk längs med vattnet och fin utsikt.

Stockholm är rätt nice ändå. Måste ut och upptäcka mer ställen, men det får bli nästa vecka. Snart är det påsk och då åker jag hem till Timrå, woho!

Kommentera inlägget här :